Het doel van Humly is simpel: elke werknemer per dag 15-20 minuten laten besparen door technologie toe te passen waarmee snel en eenvoudig vergaderruimtes, werkplekken en andere zaken zoals bijvoorbeeld parkeerplaatsen kunnen worden geboekt. En tevens werknemers en werkgevers beter inzicht te geven van beschikbare ruimtes. Kort gezegd: slimme oplossingen die het werken in moderne, hybride kantooromgevingen een stuk makkelijker maken.
Het complete pakket space management oplossingen van Humly bestaat uit:
▪ Humly Room Booking
▪ Humly Desk Booking
▪ Humly Visitor Management
▪ Humly Wayfinding
▪ Humly Floor Planning
De nieuwste aanwinst in het Humly assortiment is Humly Booking Device. Dit is een multifunctionele hardware oplossing en kan gebruikt worden voor desk booking, room booking en resource booking. De combinatie van het compacte design en hoge resolutie touch screen maakt dit revolutionaire product uniek in zijn soort. Met montagemogelijkheden onder het bureau, op een werkblad of op een (glazen) muur zijn de toepassingen zeer uitgebreid.
Uiteraard zal dit product naadloos aansluiten op de reeds bestaande Humly oplossingen en eenvoudig te koppelen zijn aan Microsoft Office365, Google Workspace en Outlook Exchange voor optimaal gebruiksgemak.
Met Humly Wayfinding vind jij je weg in een oogopslag. Deze softwareoplossing is een digitale wegwijzer en is geïnspireerd op de informatieborden bij luchthavens. Maar in plaats van vertrekkende vluchten toont het overzicht de huidige en komende vergaderingen. Humly Wayfinding vermindert frustratie en frictie op kantoor. Hierdoor kunnen jouw medewerkers tijd besparen en zich beter concentreren op belangrijkere zaken.
Humly Floor Plan toont een kaart met een actueel 3D overzicht van geboekte en beschikbare vergaderruimtes en werkplekken in het kantoor. Het kan zowel in statische als interactieve modus worden gebruikt en biedt werknemers de mogelijkheid om in een oogwenk kamers en bureaus te reserveren.
Humly Visitor is een bezoekersmanagement systeem dat kantoren en organisaties helpt om bezoekers een professioneel welkom te heten en bij te houden wie er binnenkomt en vertrekt. De oplossing kan worden gebruikt op een tablet en er kan een printer op worden aangesloten voor het printen van badges. Ook kunnen er SMS- en e-mail alerts worden ingesteld wanneer een bezoeker binnenkomt en incheckt. De backend kan worden gebruikt om bezoekersstromen te volgen voor betere veiligheid en optimalisatie.